نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

ارزیابی شاخص‌های اندازه‎گیری رضایت مشتری و تبیین شاخصی بومی برای ایران 1393/12/17 22:54:22

نویسندگان : محمّدرضا تقی زاده جورشری
زبان : فارسی سال انتشار : 1390 محل پذیرش : دیدگاه مهندسین صنایع

مفهوم خدمات، اساس طراحی و توسعه خدمات 1393/12/08 13:39:27

نویسندگان : محمّدرضا تقی زاده جورشری
زبان : فارسی سال انتشار : 1390 محل پذیرش : دیدگاه مهندسین صنایع

تحلیل رابطه کیفیت خدمات و رضایت مشتری با تأکید بر مدل راست و الیور 1393/12/08 13:28:22

نویسندگان : محّمد طالقانی محمّدرضا تقی زاده جورشری
زبان : فارسی سال انتشار : 1389 محل پذیرش : دیدگاه مهندسین صنایع